Main menu

Forum


Omschirjving doet het niet meer / Description stays empty

  • carins
  • Autore della discussione
  • New Member
  • New Member
Di più
9 Anni 7 Mesi fa #7843 da carins
Hoi,

Sinds de laatste update blijft het omschrijving veld leeg. Na invoeren tekst en klikken op opslaan is het veld weer leeg. Oudere ingevoerde evenementen hebben nog wel tekst bij omschrijving staan. Alle instellingen nagelopen maar kan het niet vinden.

Hello,

After the latest update the description field does not work anaymore. If you put in content en click on save the field is empty again.


Carin
www.1stelijnamsterdam.nl

Si prega Accedi o Crea un account a partecipare alla conversazione.

 

  • iooi
  • New Member
  • New Member
Di più
9 Anni 5 Mesi fa #8202 da iooi
Heb hetzelfde probleem na update 3.3.8. Gebruik editor JCE. Website en extensies hebben allen de laatste versies. Is bij jou de oorzaak ooit bekend geworden. Ik zie dat je geen reacties hebt gehad op de melding.

Si prega Accedi o Crea un account a partecipare alla conversazione.

  • carins
  • Autore della discussione
  • New Member
  • New Member
Di più
9 Anni 5 Mesi fa #8206 da carins
Hoi,

Bij mij kan ik ineens wel weer tekst plaatsen dat gepubliceerd wordt. Volgens mij doe ik nu info per tab invoeren en per tab opslaan.
En dit forum slaat denk ik nergens op geen enkele reactie gehad. Zal wel komen doordat het gratis software is.

Succes!

Si prega Accedi o Crea un account a partecipare alla conversazione.

  • iooi
  • New Member
  • New Member
Di più
9 Anni 4 Mesi fa #8236 da iooi
Dag Carins, je workarround werkt. Ik red me er mee hoewel dit natuurlijk niet de oorzaak boven water haalt. Dat je geen bericht hebt gehad heeft als oorzaak dat de ontwikkelaar van iCagenda 2 maanden in het ziekenhuis heeft gelegen. Dat is althans wat hij mij berichtte. Ik heb het probleem ook in de Engelstalige versie van dit forum geplaatst. #8203
Hij gaf aan dat het mogelijk aan een plugins in de Editor zit. Ik heb alles uitgeschakeld maar dat heeft niet geholpen.

vr.gr.
iooi

Si prega Accedi o Crea un account a partecipare alla conversazione.

Tempo creazione pagina: 0.076 secondi

 

Follow Us

acymailing logo new

Create your Joomla templates with Template Creator CK